Wednesday, October 15, 2008

AKU DAH BERTUNANG!!!

AHAHAHAH.... JUST KIDDING!!



It's my elder sister's day.. hari pertunangan yang dinanti setelah bercinta hampir 9 tahun.. I'm glad.. coz at last they made it! coz macam2 gak halangan diorg ni time bercinta.. I'm very happy for u sis! Walaupun tak dapat bersama kalian saat itu, kerana terpaksa kembali ke UMP tercinta ekoran kerja2 yang tidak jemu2 menunggu kepulanganku.. haha but whatever it is, i"ll be back on the 13 november.. So i'll be there for the wedding! Cant wait! hee~~^-^

my sister's happy moment~

kontrol ayu eyh kakak aku tok.. =p

my mistres hermanas and friends

Hantaran pihak perempuan

Hantaran pihak lelaki

10 comments:

nadiahmad said...

ko bile plak yun?

ehehe...

Nyda Zamani said...

wah..beshnyerrrr...
tahniah3

al-dauz said...

yun...start dr ari tok ktk kenak tunggah kmk abg k..

Anonymous said...

aie.. bila kita empun turn? ajulah cpat kit.

marhaen vintaj said...

hahaha...
yun, muka lebih kurang sama bah...
hehehe

jumapx said...

wah bestnya...
kak yunika bila pulak,..
he3

opppss...dah ada calon ke?

Ruzzaida said...

wah..
tahniah utk kakak ko..
huhu..

SKODENG said...

huhu. adeh dah calon. nm dier khidhir.

keh keh.

yunika kirana said...

nadiahmad : hehe.. aku bila? nanti aku bgtau kalau aku dah tau.. haha

nyda : sama2.. hehe

al-dauz : ok bang dauz.. start ari tok mek tunggah ktk abg dauz.. =p tp blanja mcd lok la mun d kch lak.. huhu

daoz : camne nak cepat mun ktk x masuk meminang?? hihi

nota.kematian : mestilah lebeh kurang sama.. sama acuan.. hehe

jumapx : calon?? ehem ehem.. u know me better! =)

ruzzaida : sama2.. tahniah utk aku takde?? ^-^

skodeng : khidir?? jap ek.. check diari jap.. ramai sgt.. tak ingat dah.. hahaha

Anonymous said...

aie..rmai da nanyak bla turn ktk.hohoho.kmk xdpt mk msuk meminang bah,sbb mun kmk alang2 nek flght pergi srwak ya bek kmk pegi prancis oo..hahaha.