Wednesday, April 8, 2009

teater sirah junjungan...

8 Mac 2009, aku berpeluang ke Istana Budaya menyaksikan persiapan akhir teater junjungan sirah.. Walaupun tidak berpeluang menonton teater tersebut, aku tetap berasa puas hati dan bersyukur.. Terima Kasih Ain dan kawan2 UKM yang memberikan aku pas produksi... hehe dan tahniah Erma Fatima, selaku pengarah teater ini.. yang telah berjaya menjadikan teater ini satu realiti walaupun mendapat banyak halangan dan rintangan dalam menjayakannya.. Sebagai umat Islam.. aku bangga.. Dan diharap lebih banyak usaha sebegini di masa hadapan..


Pas produksi.. Jangan jeles kawan2.. =p

Aku, sahabatku Ain dan pelakon kanak2..

Aku dan Kak Siti.. hehe

Aku dan props di belakang pentas..

Salah seorang pelakon yang 'cool' memberikan kerjasama ketika sesi pengambaran.. hehe

Persiapan pelakon sebelum 'full rehearsal'

Antara babak menarik dalam Teater Sirah Junjungan.. (Ain ada di kalangan mereka ini.. =))


No comments: