Friday, September 18, 2009

SELAMAT HARI RAYA....

ASSALAMUALAIKUM...

Di kesempatan ini, izinkan hamba menyusun jari memohon kemaafan..
kepada sesiapa sahaja yang pernah merasa dirinya pernah dikasari.. disakiti.. dianiaya..
percayalah bukan maksud diri hendak membuat semua itu..
semuanya atas kekhilafan hamba sebagai seorang rakyat jelata.. eh manusia biasa..
hehe..


dah2.. mengarut...

buat yang mengenali diri ini...
nak mintak maaf sangat2 kat kalian..


andai diri ini pernah melukakan hati.. mengguris..
andai diri ini pernah terumpat.. terkeji..
andai diri ini pernah menjengkelkan kalian..
andai diri ini kadang2 terlebih memuji diri.. (hehe)
andai diri ini pernah mengabaikan..
apa pun jua silap dan salah diharap sudi dimaafkan..
di hari lebaran yang mulia ini..
semua kesalahan kalian sudah kumaafkan..
sama-samalah kita pohon keredhaan dari-Nya..
agar perhubungan persahabatan kita sentiasa berkekalan.....




memandangkan aku bakal beraya di sarawak...

buat yang memahami bahasa negeri kelahiranku..
buat kawan2 di bumi kenyalang...


mek mok mintak maaf ngan kitak org kay..
mun pernah melukakan hati, mengguris..
terumpat ka.. sengaja ngumpat ka.. hehe
malas dah mok translate bahasa melayu atas ya..
dah baca tek nak..
paham nak.. hehe
jadi maapkan mek kay...
mek dah maapkan kitak org juak..



p/s: raya jemputlah datang rumah...





.... buat kamu.... aku pasti rindu...

4 comments:

Ruzzaida said...

yun!!! selamat hari raya..
maafkan aku gak yer..
kangen bangat sama kamu ni..huhu

p/s : eik..sape 'kamu' dlm ayat last tu?

Daoz said...

slmt hr ry nika :)
mntk ampun 4 all my wrongdoings..
mun ada terasa ati time brguro,maaf byk2..halalkn juak mkn mnum kmk.



buat kamu juga..aku sentiasa merindui.. :p

nyda said...

nika!
sy juga..sentiasa merindui..ekekeke
sebuk jak nak..haha
selamat hari raya yunika kirana!!
maafkan segala khilafku

kirana said...

hehe..

ruzzaida: slamat hari raya gak! kangen juga sama kamu.. jumpa konvo ni tau!!

p/s: 'kamu' tu.. hehe tu daoz dah paham sape kamu.. hehe

daoz: saya ampunkan 'kamu'.. 'kamu' ampunkan saya juga ya.. halalkan makan minum mek juak..


nyda : kak nyda! sy rindu akak.. nanti sy pasti pegi penang! tgguuu... slamat raya! minta maaf kay..